O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

piątek, 29 czerwca 2012

2 / 2012

Zakończenie roku szkolnego nr 2... zakończone:) Drugi raz w życiu ukończyłam gimnazjum, rzec by można, choć nie do końca,bo przecież wrócę...chyba. Ale pożegnałam kolejne pokolenie - jakby nie patrzeć.To już moja trzecia grupa w krótkiej pedagogicznej kadencji. Kadencji, która według planów kończyć się już miała kilka razy, a jeszcze tydzień temu byłam przekonana, że dziś zakończy się na 200 %!
No i wakacje. Wyczekiwane i naprawdę zasłużone - drugi rok z rzędu zaczynam je z poczuciem, że zasłużyłam na nie.I póki co nie myślę o tym, że kiedyś się skończą;) Bo dopiero się zaczęły i to miłym, słodkim i przepysznym akcentem - kawa mrożona z nugatem, mmmmmmmm! Dieta? No, dieta od 1-ego lipca, jakże to tak 29-ego zaczynać!?;)

To teraz kanał papierzyska, podpisy, sprawdziany, poranne pobudki dajemy na głębokie off, a uruchamiamy tryb pt. Jesteśmy aktywni, nie marnujemy czasu, mamy czysto i pachnąco w domku, bawimy się, wysypiamy i robimy to, co sprawia nam przyjemność. No i przygotowujemy do zaszczytnej wrześniowej roli świadka.:)

"Kiedy słyszę ten bit czuję się idealnie, wyrafinowana bania trwa, w zasięgu ręki dźwięki te niepowtarzalne, żyj chwilą nabierana znaczenia,man!":)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz