O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

poniedziałek, 25 czerwca 2012

"Lampa nad progiem, krzesło i drzwi...

wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał":) I czuwa nade mną zawsze i wszędzie.
Miałam być bezrobotna - i będę, ale na 99% tylko przez wakacje:) Takaż nowina zastała mnie dziś w moim przybytku edukacji. Z wora godzin i statystyk wysupłano dla mnie jakieś pół etatu - prawdopodobnie:))) Cieszę się, cieszę się i jeszcze raz się cieszę - pół etatu to akurat taki wymiar w sam raz. Kasa może nie powala na łopatki, no ale mieć trochę mniej niż połowę z tego, co mam, a nie mieć nic to jednak różnica.

Kurcze...fajnie:)))

Aniele Stróżu Mój - jesteś najlepszym Aniołem Stróżem na świecie:) Zawsze Ci się udaje:)
Dzięki:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz