O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

środa, 20 czerwca 2012

Po raz pierwszy stanie mi :D

Jak mawiał onegdaj pewien wicemarszałek Z. pewnego Sejmu w mieście na W., iż nie po raz pierwszy staje mu stanąć przed Izbą ( źródło: youtube) tak ja dziś wszem i wobec oświadczam, że dowiedziałam się, iż po raz pierwszy stanie mi stanąć przed ołtarzem w zaszczytnej roli świadka ślubnego:) Cieszę się nieziemsko i z wielką radością przyjmuję na swe barki całą odpowiedzialność za ten związek małżeński:)))
Raz jeszcze dziękuję, kochani za zaufanie - mam nadzieję, że nie pożałujecie, iż przyłożyłam do tego swą rękę:) :*
I w ogóle dziękuję Wam moje dziołszki, że tak skutecznie wmawiacie mi, iż jestem wspaniała i wciąż otoczona absztyfikantami o złamanych sercach :DDD Rzecz jasna - tylko jeden ma je w całości, mianowicie mąż własny, rodzony i jedyny:)
Love!
A nawet peace & love!:)

1 komentarz:

  1. cóż ja mogę tu jeszcze dodać :*:*:*:*:*
    ps.jedenaste przykazanie: dbaj o serducho męża swego :D

    OdpowiedzUsuń