O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

niedziela, 3 czerwca 2012

Nice:)

"Ale pani chociaż się śmiała i aż tak dużo zadań nie dawała! Pani tak fajnie zawsze się śmiała..."

Źródło: była uczennica.

A cały rok mi truli, że zadań za dużo! Co nie zmienia faktu, że miło mi i się zaczerwieniłam.:)
Dlaczego zawsze takie rzeczy przychodzą do mnie, kiedy podejmuję decyzję o rozwodzie z oświatą?

2 komentarze:

  1. wszelkie znaki na ziemi i niebie wskazują, że rozwód może jeszcze nie teraz...? ;) buzioooleee

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwodów to chyba jednak nie ma co odwlekać,w końcu zawsze można znaleźć coś lepszego;) Przynajmniej jeszcze w to wierzę;)

    OdpowiedzUsuń