O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

sobota, 2 czerwca 2012

Przeczytać, nie przeczytać?

Głupie pytanie! Przecież od czytania nikt jeszcze nie umarł, tym bardziej, że przy dobrej książce zawsze stawiam zdecydowane "lubię to", jeszcze bardziej zwłaszcza, że nadchodzą bezrobotne wakacje, a liczę się i z tym, że po wakacjach też może być bezrobotnie. No i to TOP w Empiku. Chętnie bym przeczytała, chociaż obawiam się, że  w tym wypadku może mi zaszkodzić, bo już i tak patrzę bykiem na tą sferę życia, no i już padło pierwsze pytanie z serii "szykuje się coś?" pod adresem małżeństwa mego.:/
Nie, nie szykuje się, po szkolnych doświadczeniach nie szykuje zdecydowanie, po szkolnych wycieczkach jeszcze bardziej zdecydowanie, a po przeczytaniu tej książki to już chyba zdecydowanie aż do granic zdecydowania.
http://www.empik.com/macierzynstwo-non-fiction-relacja-z-przewrotu-domowego-wozniczko-czeczott-joanna,p1048715857,ksiazka-p#review

"Macierzyństwo non - fiction. Relacja z przewrotu domowego."

Jeśli zdecyduję się przeczytać, to napiszę, a raczej się zdecyduję.

I to wcale nie tak, że nie lubię dzieci - bo lubię.:)

3 komentarze:

  1. Zatem usilna prośba o recenzję, nawet krótką :P owej pozycji;) czytać czy nie czytać (przed ślubem) - oto jest pytanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie , ze to pytanie zadałem ja , chyba , że ktoś mnie uprzedził :x Oczywiście nic złego i wiążącego na myśli nie miałem :)

    ~Osobisty "dinozaur" na blogu pyzy , WC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobisty dinozaurze - spokojnie,nie Ty:)A nawet i gdyby Ty,to mam duuuuże poczucie humoru;)Ale nie Ty:)

      Usuń