O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

wtorek, 5 czerwca 2012

Komplementy korytarzowe

- Proszę paniiiiii!!!
- Słucham!!!
- A pani to już idzie do domu?
- Tak.
- A ja panią kocham!!!
Lekkie zaniemówienie.
- Mimo to - idę!!!
:)

Wczoraj usłyszałam, że wyglądam na 18 lat - widać, że koniec roku się zbliża i wszyscy chcą czwórkę.
;)

2 komentarze:

  1. A mnie dziś powiedziano, iż jestem za stara już na dzieci, lecz pomimo tego padło podejrzenie, że jadę zakupić test ciążowy, gdy powiedziałam, że po świetlicy udaję się do apteki. Tego wszystkiego się dowiedziałam od pannicy z 4 klasy.
    Oprócz tego mam swego ulubieńca (również 4 klasa), który raczy mnie zawsze jakąś nową obelgą, typu "Żal mi pani!" gdy mu czegoś zabraniam, lub dzisiejszy hicior "Pani będzie za to odpowiadać!" gdy wyrzuciłam go z sali.
    Kiedy ten koniec świata albo chociaż apokalipsa zombie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Osiołku, z każdym dniem jestem coraz bardziej przekonana, że koniec świata rychły. Moi też stwierdzili,że niedługo będę za stara na dziecko, najciekawszą obelgą, jaką usłyszałam ostatnimi czasy było natomiast:"Dobra,niech pani już skończy,za nic minusa dostałam":]A popularny "żaaaaal!", ewentualnie "jaki żaaaaal!" czy też "no chyba nieeee!" są na porządku dziennym. Ale ja się zawsze z nimi zgadzam i odpowiadam, że...faktycznie - żal!;)

    OdpowiedzUsuń