O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

czwartek, 11 października 2012

Któregoś dnia...

W środę zawsze wydaje mi się, że już czwartek.W czwartek zawsze mam wrażenie, że jest środa. Na szczęście nie jest! Ale i tak czwartek mnie wymęczył ( może przez to wrażenie ).Tak mnie wymęczył, że nawet nie mam siły cieszyć się piątkiem.;) Bo z tym piątkiem to jest tak, jak z króliczkiem - chodzi o to, żeby go gonić, a nie mieć. I może właśnie dlatego piątek najlepiej smakuje...w środę?;)

Nastrój na teraz (skupiamy się na tekście - wiadomo):


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz