O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

środa, 25 lipca 2012

Jedziemy na wycieczkę:)

I już wróciliśmy. Wyprawa szlakiem starych czasów w młodym towarzystwie zaliczona do udanych. Nabiliśmy sporo kilometrów, ale było warto. Pogoda w sam raz.:)
Ech, łezka w oku się trochę kręci, jak się znów spaceruje uliczkami, na których zdarło się niejedną parę butów,hehe. 5 lat, duuuuuuuuuuuuuuużo wspomnień i mnóstwo zmian,mniej lub bardziej udanych. No i naturalnie rzut oka na miejsce mojej doczesnej edukacji, dzięki któremu średnio co pół roku szukam pracy:]
Tak czy siak, było fajnie. Brakło czasu na moje sałatki, ale nogi tak już mi wychodziły z..., że szczerze nie miałam ochoty na doczłapanie się do Pizza H.;) No i dobrze - trzeba sobie zostawić coś na następny raz:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz