O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

czwartek, 15 listopada 2012

To nie ten mecz!:D

Jeśli ktoś mnie kiedyś zapyta, jaki jest mój ulubiony zapach, to zdecydowanie odpowiem, że woń weekendu, którą czuć mniej więcej od połowy czwartku, coraz bardziej z każdą kolejną minutą. A że w tym momencie roznosi się już całkiem intensywnie ( pomimo stosu papierków w teczce, które obecnie mam w nosie ) można sobie pozwolić na buszowanie na YT i dopalanie się siatkarskimi filmikami. Poniżej jeden z nich, stary wprawdzie, ale dopiero przeze mnie odkryty. Polecam, bo się uśmiałam, żeby nie powiedzieć, że "idzie pęc" ;)
Zobaczcie sami.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz