O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

sobota, 17 listopada 2012

Polowanie na rower

Ale nie byle jaki, tylko jeden konkretny rower, a dokładnie to na "Mój rower". Podobnież od dziś we wszystkich kinach. A nie! W naszym nie ma :/ Mam nadzieję, że będzie niebawem, bo nie odmówię sobie zobaczenia Chodorowskiego na wielkim ekranie. ;) Muszę sprawdzić, czy prezentuje się równie ciekawie, jak w reklamach, które w pewnej stacji lecą 3 razy podczas jednego bloku, co w gruncie rzeczy wcale mi nie przeszkadza.:)
A do Waszych kin dojechał już "Mój rower"?

2 komentarze:

  1. czekam z niecierpliwością na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czekam - najpierw na film:)Ale jak się doczekam,to obiecuję podzielić się opinią.

    OdpowiedzUsuń