O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

piątek, 17 sierpnia 2012

Miało być o przyjaźni, a znów jest o siatkówce ;)

Bo ta siatkówka to jakaś taka życiowa ze wszech stron.;)

Na początek się wytłumaczę - post inspirowany wizytą w nowoodmalowanym domu z duszą i pomidorkami koktajlowymi. Było ładnie, to i coś ładnego chciałam tu napisać, dodać, bo wiem, że czytacie. :) Szukałam, szukałam - nie tylko w łepetynie mej czasem kreatywnej, no i jakoś tak się złożyło, że najlepszą kwintesencją tego, co można powiedzieć o przyjaźni jest filmik z siatkarzami w roli głównej! Zróbmy więc tak - kto tam łapie, o co biega w klimatach, to wszystko będzie wiedział, a dla reszty - w filmiku chodzi o to, że ten rudy jest zawsze obok tego wysokiego przystojnego, no dobra - trochę przystojniejszego.;)

A tak już całkiem poważnie - cudownie mieć ludzi, dla których można napisać coś o przyjaźni przez wielkie P. Pamiętajcie więc, że w tym poście, nie chodzi o siatkówkę, tylko o Przyjaźń.:)

Ze szczególnym pozdrowieniem dla gospodarzy domu z duszą i pozostałych prawdziwych na duże P. :)



3 komentarze:

  1. uggghhh prawie się popłakałam :] ładnie to tak z rana doprowadzać ludzi do łez? :> :P
    dziękuję pięknie za syćko , no i oczywiście piosenka na dziś (zaczerpnięta z teledysku) -->
    http://w644.wrzuta.pl/audio/48D7SMmoqoS/kopruch_nie_musisz ("po prostuuuu bądźźźźźźźźź"):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie płaczemy,nie płaczemy-chociaż faktycznie,jak to tak teraz (rano) obejrzałam,to też mi się jakoś zebrało...;) Dopiero po dodaniu posta pomyślałam,że w "naszym związku" też jeden (jedna) ruda była - tylko akurat u nas ruda urodziwsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do "nie musisz mieć trzustki,oka ani pleców, po prostu bądź" to..vice versa :* :)

    OdpowiedzUsuń