O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

piątek, 28 czerwca 2013

Już???!!!

Serio? Już? Już? To naprawdę, bezapelacyjnie, bezsprzecznie JUŻ???

Juuuuuuuuuuuupiiiiiiiiiiiiii! Przetrwaliśmy!:DDD
Nastrój łzawo-pożegnalny był wczoraj, ale jak na moje możliwości, to i tak spokojnie. Albo się uodparniam,  albo nowe tabletki są lepsze niż stare, albo mój organizm zapomniał już o istnieniu tabletek uspokajających, bo przez cały rok nie bardzo był na nie czas.;) Cóż, takie życie - jedni odchodzą, inni przychodzą, tego jednak moja bariera w mózgu dziś nie przyjmuje. Postawiłam solidny mur i rozbiorę go dopiero w sierpniu, kiedy zbliżą się "bluzgi wrześniowe", póki co - "ody czerwcowe";).

A tak dla urozmaicenia, jak to zwykle na koniec bywa - pioseneczki i wierszyki o gronie, pochwalę się więc moim. Fragment charakteryzujący mnie, przypisany mi,dedykowany dla mnie (nie wiem, jak to właściwie określić) trwa od 4-ej do 41-ej sekundy, z tym że "myślę dupą" zmienili na "myślę sercem", bom ponoć empatyczna zawsze.;)



Cóż... chyba odkryli moje drugie ja.;)

Ależ to zleciało...:)

1 komentarz:

  1. jak ja Ci zazdroszczę wakacji... ach, nie wyobrażasz sobie tego :P
    wybacz raz jeszcze, że tym razem nie wypaliło- juz Ty wiesz co:*:*:*

    OdpowiedzUsuń