O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

piątek, 14 czerwca 2013

Opolska Pięćdziesiątka:)

Oglądacie?Ja oczywiście tak i to z wielkim sentymentem...Zawsze dobrze się czułam w tym mieście.W wakacje na pewno się tam wybiorę. Ale mam też poczucie porażki-przez pięć lat nie zaliczyłam na żywo ani jednego festiwalu. Jeden spod amfiteatru, co zaowocowało oblanym egzaminem następnego dnia (A.,pamietasz?:D) No, ale za to męża przyprowadziłam z opolskiego amfiteatru. :D
Wracając do teraźniejszości, to Premiery nawet mi się podobają. Ten rudy Kamil Bednarek w spódnicy całkiem ok-śpiewał interesująco,choć nie do końca umiejętnie, mam wrażenie. Natu Przybysz też zwróciła moją uwagę, tylko jakaś zmarnowana na twarzy i fryzurze, coś nie tak z tą stylizacją, jakoś dziwnie bez kredki do oczu.Ale za to brzuch po porodzie ma taki, jakiego ja nigdy nie miałam i mieć już nie będę.;) No to patrzymy, co kto dostanie.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz