O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

czwartek, 6 września 2012

Wrześniowe huśtawki nastrojowe

Nastrój poniedziałkowy określiłabym jako wizję Aramagedonu 2012 / 2013, spowodowanego wkroczeniem szeroko pojętej elektroniki w progi przybytku oświaty i świątyni mej wypłaty.;) Armagedonu, powiedzmy sobie szczerze, którego jestem świadoma, aczkolwiek póki co, mówiąc brzydko wa - li - mnie - to. Poniedziałek więc neutralny.
Mój wolny wtorek (a właśnie - bo wolny poniedziałek poszedł się...ekhhmmm...no, gdzieś sobie poszedł, nie wiem, co robić;]), więc prawie wolny wtorek, który jednak nie zawsze będzie wolnym wtorkiem (szczęście, że nie wolna środa, bo prawie nigdy nie byłaby wolna!), no i ten wtorek właśnie wolny, ale jednak z godziną pracującą w świątyni wypłaty, przybytku oświaty, wkurwił mnie, że tak powiem, i kazał znów odpowiedzieć na pytanie, co mnie zaćmiło, że wciąż siedzę w tym edukacyjnym szambie. Zgodnie z przykazaniem jedenastym na rok 2012 / 2013 postanowiłam wa - lić - to.
I środa nastąpiła, rozstąpiły się niebiosa, bo oto miłym zaskoczeniem okazały się nowe dzieci. Takich naprawdę jeszcze nie było! Może to tylko na początku, ale trzeba im oddać, że na rzeczonym początku wrażenie jest całkiem dobre. Wróciłam więc nawet zadowolona i to nie tylko z tego, że JUŻ WRÓCIŁAM.;)
Czwartek nadal na plus, choć już z większym zmęczeniem, bo choć trzeciaki durne i z pełnym przekonaniem mówią, że lirykę to się prozą pisze (sic!), to nowi wciąż dają nadzieję na lepsze jutro, w szerokim znaczeniu słowa jutro. Plus czwartkowy zwiększa się też poprzez to, że po czwartku przychodzi piątek, a w piątek - póki co - tylko symboliczne 6000 sekund w pracy. :)))
W ferworze dobrego nastroju nie wspomnę o wielkiej akcji "Must be the stażysta. Tylko konspekty". Na ten tydzień się wyrobiłam.:)
Pozycję huśtawki wrześniowej mogę więc określić sformułowaniem "ku górze" - stan na czwartek 6.09. 22:15.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz