O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

piątek, 14 września 2012

Trza być w butach na weselu!

To motto towarzyszyło mi,gdy dziś wędrowałam od sklepu na D., do sklepu na C., poprzez sklep po prostu na O. i wszelkie inne nazwowe kompilacje sklepów obuwniczych, tylko po to, by ostatecznie zakupić buty w sklepie na D., w którym byłam wczoraj, i w weekend, i jeszcze wcześniej... Ech,ta moja organizacja czasu...;] W każdym razie - inaczej niż w piosence Zakopower - ja nie pójdę boso.;) Ale granatowych na odpowiedniej koturnie nie było.:/
Nie ma to jak ostatnia chwila.:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz