O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

czwartek, 16 maja 2013

Nie mam czasu na sen...

A nawet jak już mam, to budzę się zbyt wcześnie i zasnąć nie mogę. O tym, co dalej śpiewała Kozidrak nie mam czasu nawet myśleć. Może to dziwne, ale dopiero w tym tygodniu sobie uświadomiłam, że moja praca nie jest spokojna - my ciągle gdzieś pędzimy. Nie dziwota - teoretycznie każdego dnia jest klika momentów, w których powinniśmy być w minimum dwóch miejscach jednocześnie. Bez metafor! W przyszłym tygodniu się to nie zmieni, mam jednak nadzieję, że obroty się zmniejszą.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz