O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

sobota, 21 września 2013

Jesteśmy na wczasach w tych góralskich lasach:)

I to DOSŁOWNIE!Tzn.dosłownie w góralskich lasach, bo wczasy to za dużo powiedziane;) To tylko weekend,ale wokół las i góry, więc super! Olałam wnioski,kontrole,programy naprawcze (a co ja mechanik jestem?!), wspierające, wypierające, popierające i inne piorące i wodę z mózgu robiące, no i jesteśmy tu właśnie.Zdążyliśmy już trochę wymarznąć na szlaku i poratować się grzańcem, który był tak pyszny, że wypiłam go chyba w 5 minut. Nie przewidziałam tylko, że aż tak mnie osłabi. A że do pensjonatu mieliśmy pod sporą górkę, to mąż się uśmiał po pachy:] A teraz czekamy na wyczyny naszych siatkarzy. Pozdrawiamy z wysokości.:)

1 komentarz:

  1. No tak, faktycznie! Udanego małżeńskiego weekendu i pozdrowienia dla gór :)

    OdpowiedzUsuń