O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

wtorek, 30 lipca 2013

Krzyyyyyyyysiuuuuuuuuuuuuu!!!

Ja się nie zgadzam! Ja protestuję! To zły wybór, panie Anastasi! Ja wiem, że młody nie jest. Ja wiem, że może na LŚ nie zabijał formą (ale i mało grał). Ja wiem, że na młodość trzeba stawiać. Ja wiem, że innych trzeba szkolić. Ja wiem, że Zatorski i nawet to rozumiem. Wojtaszka też lubię. Ale, jak to ktoś ładnie napisał, "Igła to serce reprezentacji". I wychodzi na to, że na ME będziemy bez serca? Już nawet brak Kosoka przełknę (wybacz,Grześ!), no ale bez Krzysia?:( I bez "Igłą szyte"?:(
Panie Andrea, źle żeś to pan wymyślił.

A to tak na pocieszenie. Co, nie muszę być normalna, wakacje mam!

Nic to, Krzysiu, widzimy się w październiku!:)

A tak w ogóle to drugi tydzień jestem ciocią pełną gębą:) Jak sobie radzę? Nie wiem, nie do mnie to pytanie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz