O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Świeże bułeczki:)

Z wczorajszego wypieku.:)







Na koniec sezonu przypomniało mi się, że mój mądry telefon posiada kamerę i można z niej zrobić użytek. Wirtuozem tegoż sprzętu się nie okazałam, ale atmosfera była taka, że właściwie moja wirtuozeria do niczego nie byłaby potrzebna. Niestety, pomimo usilnych starań, blogspot nie daje się ujarzmić i nie chce,żebym pochwaliła się zdobyczą.;)




Atmosferycznie to najlepszy mecz - i pod względem tego, co na hali, i tego, co na zewnątrz.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz