O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

niedziela, 17 lutego 2013

rodzinka.pl

Od wczoraj u nas w domu rodzinka.pl, wersja-z dziecmi:) Lubię to! Ba-bardzo lubię to! Bo raz,że jest się do kogo w domu odezwać, dwa,że jest z kim się gdzieś wybrać,kiedy wszyscy pracują,a trzy,że jest po prostu wesoło i zawsze czegoś nowego człowiek się dowie od inteligentnej młodzieży:) Słowem - oto rozpoczęła się lepsza część urlopu,kiedy to mogę być ciocią nie tylko przez weekend. Bo choć bywam leniwa,to jednak bardzo lubię robić obiadki, które ktoś docenia. Szkoda,że nie można wykonywać zawodu "ciocia";) A propos zawodu, który sni mi się niemal każdej nocy-zagłębilam się ostatnio w lekturę wspomnień absolwentów mojej, bądź co bądź, kochanej uczelni. Absolwenci ci są przedstawicielami nieco starszych roczników. Na szczególne upamiętnienie zasługuje wedlug mnie wywiad z jednym z dziennikarzy dużej i fajnej gazety, do której żywię cieple uczucia. Pomijając mistrzowski wg mnie styl pisania owego pana oraz jego ciekawą osobowość, w pamięci utkwiło mi podsumowanie wywiadu, w którym dziennikarz powiedział mniej wiecej tak:"Bądźcie ciekawi świata, szanujcie swoją pracę, to ważne,bo czasy ciężkie,więc szanujcie pracę...ale jak jest głupia,to ją zmieńcie!":) Mówcie, co chcecie, według mnie to bardzo mądre! Przepraszam za literówki, ale pierwszy raz dodaję post przez komórkę.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz