O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

czwartek, 31 października 2013

Jestem,czuwam i nadal prowadzę bloga:)

Nie porzuciłam blogopisarstwa.Jestem tu ciągle i mam gotowe materiały na post, tylko przesłanki techniczne uniemożliwiają mi publikację.Krótko mówiąc, laptop obraził mi się na blogspota i poprzez wyświetlanie reklam, których za nic nie umiem wyłączyć, uniemożliwia mi pisanie.A mam co pisać i co publikować, zwłaszcza po meczu Jsw - Asseco. Mam nadzieję, że to chwilowa dysfunkcja pyzy, więc jeśli ktoś też tak miał i wie, jak z tego wyjść, to będę wdzięczna za wskazówki.:) A tymczasem uroczyście rozpoczynam długi weekend nr 1 i mam nadzieję wypocząć bez rozmyślania o pracy, choć w mojej nowej roli odłączenie"USB" staje się wyjątkowo trudne... I wyjątkowo potrzebne mojej psychice, bo chyba za dużo emocji wydziera ze mnie mój zawód.
Obiecuję odpoczynek i pozdrawiam...przy pomocy telefonu.;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz