O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

sobota, 12 października 2013

Plusligę 2013/2014 uważam za otwartą!:)

Byłam, zobaczyłam, zdobyłam. A w zasadzie prawie tak, bo wszystko powinno być w liczbie mnogiej, wszak nie sama byłam.:) Tym razem, zgodnie z planem zresztą, weszliśmy na kolejny stopień plusligowego wtajemniczenia i już nie tylko oglądamy i klaszczemy, ale też aktywnie fotografujemy i polujemy na autografy. Dziś w polu rażenia Gato, Pilarz i Bociek.:)
Ogólnie - balsam dla mojej duszy. Tego mi trzeba było i już nie mogę doczekać się kolejnego meczu live.:)
A poniżej coś dla oka:












A na koniec Grzegorz Bociek z moim biletem w dłoni, na którym za sekundę złoży swój podpis,yeeeaahhh!;)

 Szkoda tylko,że nie wyłączyłam lampy,bo się gryzła z oświetleniem na Azotach.;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz