O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

piątek, 18 października 2013

Tylko nie o pracy!:)

Ogłaszam zakaz opowiadania w gnieździe rodzinnym o pracy, wszak mąż z niechęcią zauważył, że w naszym domu to już tylko jedno nazwisko pada i że pół rodziny już się tym człowieczkiem przejmuje!;) A potem zapytał, ile w sumie mam tych dzieci i czy są też inni.;) 
No więc ogłaszam wszem i wobec nakaz celebrowania wolnych weekendów. Ot co!
Cholera, tylko że ja tak nie umiem... Pracoholizm? Nie, raczej typowe dla mnie nadmierne zaangażowanie emocjonalne w sprawy, na które nie zawsze mam wpływ. Tak, muszę to zapisać - kolejne jedenaste:
TWOIM ZADANIEM JEST STWORZYĆ IM MOŻLIWOŚCI, ALE NIE MASZ WPŁYWU NA TO, JAK JE WYKORZYSTAJĄ.

Zbiorę w końcu te jedenaste w jeden dekalog.;)

1 komentarz: