O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

czwartek, 29 sierpnia 2013

Podstawowa zasada...

"Zesraj się, a nie daj się" zaczęła obowiązywać po wakacyjnej przerwie. W tym roku moim sposobem na nią jest wkręcenie sobie, że wcale nie muszę TU pracować. Bo praca nie ściana - można ją zmienić. To, co robię, robię, bo chcę, a jak już całkiem nie podołam, to przestanę to robić.
Kolejne 11-ste przykazanie: JA NIC NIE MUSZĘ!;)

2 komentarze:

  1. Ile Ty już masz tych jedenastych przykazań, hm??? Bo ja się już pogubiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, nic nie musisz! Jak już będzie źle to "ja" Cię przygarnę. Pamiętaj :D

    OdpowiedzUsuń