O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

wtorek, 19 marca 2013

Nie zapomniałam :)

W przeciwieństwie do dzisiejszego postu Igły;)

Chwilowy zastój czasowy, mocno irytujący, jak każde pozbawienie mnie czasu prywatnego. Bo takie dziś na przykład, niby wolne, niby nic do roboty,niby luzik,a tu skubnąć, tam dopisać,tu poprawić,tam wysłać,dosłać,przesłać,odesłać,podkreślić,wpisać,sprawdzić... I robię to NIC mniej więcej od ośmiu godzin. Fuck! Diabeł rzeczywiście tkwi w szczegółach. Ale jak minie jutro, to tradycyjnie zabłyśnie światełko w tunelu.:) I mam nadzieję,że będzie więcej czasu na wklepanie tego, co układa mi się na moich mózgowych półeczkach - fotki z Dnia Kobiet, obserwacje pokolenia JPII, poranny misz masz sałatkowy i talent tkwiący w genach.;)
Tymczasem!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz