O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

środa, 6 listopada 2013

Moc uzdrawiająca;)

-Niech mnie pani zwolni, głowa mnie boli.
-Nie mogę Cię zwolnić, nie jestem Twoim wychowawcą.
-Ale ja się tak źle czuję.
-To idź do pielęgniarki, co ja Ci mogę innego poradzić?
-To niech mnie pani przytuli, czuję, że to mi pomoże!

Ha!I to wcale nie mój Najbarwniejszy powiedział! Inni też są barwni;)

1 komentarz:

  1. Phi, ja to już stosowałam lata świetlne przed nimi;P i ma chłopak rację, jak się człowiek do Ciebie przytuli, to jakoś od razu lżej na serduchu :)

    OdpowiedzUsuń