O mnie

"Jeśli jesteś uwięziony pomiędzy tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni, zawsze wybieraj to, co może sprawić, że będziesz czuł się szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie!" Nie odkładam marzeń. Odkładam na marzenia:)

środa, 18 marca 2015

Before & w trakcie :)

Before & afer to taki specjalny rodzaj zdjęć, zestawienie przed dietą i po. Ja jestem wprawdzie wciąż w trakcie, ale before & afer kilkanaście kilo już mam. Ale tu chciałabym zamieścić ubraniowe before & w trakcie. Nooo, subtelna różnica jest:)

3 komentarze:

  1. Ja się domagam większej ilości zdjęć AKTUALNYCH, ale Twych, a nie ubrań! Znaczy ubrań też, ale przede wszystkim Twoich:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, rewelacja! :) Tak trzymać, jestem z Ciebie dumna i (jak już wspominałam) jesteś moim guru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baby kochane, mam nadzieję, że rewelacja to dopiero będzie;) Z tymi zdjęciami samej siebie, to muszę trochę odczekać, bo już i tak mam wrażenie, że ciągle "wrzucam się" na fb, jakbym była gimnazjalistką;) Ale będzie, będzie. Szykuję się do pierwszego oficjalnego before& w trakcie, ale jeszcze poczekam na lepszy efekt:) A za dobre słowo szczerze dziękuję.:*

    OdpowiedzUsuń